AN-1-4-අදන්ත වග්ගය

no evil

AN-1-4-1-අදන්ත චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, සිත දමනය නොකරණ ලද්දේ නම් එසේ කීකරු නොකරන ලද සිත  මහත් අනර්ථය පිණිස පවතී, එබඳු වූ අනර්ථය පිණිස පවතිනා  අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත දමනය නොකරණ ලද්දේ නම් එය  මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-2-දන්ත චිත්ත සූත්‍රය

“මහණෙනි, යම්සේ සිත දමනය කරණ ලද්දේ නම්  කීකරු කරගත්තේ  නම්හ එය මහත් අර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳු වූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොමදකිමි. මහණෙනි, සිත දමනය කරණ ලද්දේ මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-3-අගුත්ත චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත ගොපනය නොකරණ ලද්දේ (සිහියෙන් රැක බලා නොගන්නා ලද්දේ) මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත ගොපනය නොකරණ ලද්දේ මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-4-ගුත්ත චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත ගොපනය කරණ ලද්දේ ( රැකගත්තේ නම්) මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත ගොපනය කරණ ලද්දේ මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-5-අරක්ඛිත චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත ආරක්ෂා නොරක්නා ලද්දේ මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත නොරක්නා ලද්දේ මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-6-රක්ඛි චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත රක්නා ලද්දේද ආරකෂා කලේද   මහත් අර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත රක්නා ලද්දේ මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-7-අසංවුත චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත (පාලනය ) නොකරණ ලද්දේ මහත් අනර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවය කුදු මම නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත පාලනය  නොකරණ ලද්දේ මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-8-සංවුත චිත්ත සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත පාලනය කරණ ලද්දේ මහත් අර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවය කුදු මම නොම දකිමි මහණෙනි, සිත පාලනය කරන ලද්දේ සංවරණය කරණ ලද්දේ මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතී.

AN-1-4-9-අදන්තාදි සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත දමනය නොකරණ ලද්දේ, ගොපනය නොකරණ ලද්දේ, නොරක්නා ලද්දේ, සංවරණය නොකරණ ලද්දේ, මහත් අනර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොමදකිමි. මහණෙනි, සිත දමනය නොකරණ ලද්දේ, ගොපනය නොකරණ ලද්දේ, නොරක්නා ලද්දේ, සංවරණය නොකරණ ලද්දේ මහත්වූ අනර්ථය පිණිස පවතී.”

AN-1-4-10-දන්තාදි සූත්‍රය.

“මහණෙනි, යම්සේ සිත දමනය කරණ ලද්දේ ගොපනය කරණ ලද්දේ, රක්නා ලද්දේ, සංවරණය කරණ ලද්දේ, මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතීද, එබඳුවූ අනික් එකම ස්වභාවයකුදු මම නොම දකිමි. මහණෙනි, සිත දමනය කරණ ලද්දේ, ගොපනය කරණ ලද්දේ, රක්නා ලද්දේ, සංවරණය කරණ ලද්දේ මහත්වූ අර්ථය පිණිස පවතී.”

English Version

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Google photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.